Seznámení s Filípkem

16.07.2009 22:40

 Hned od začátku se mnou páníčci jezdí na návštěvy k přátelům, prý abych poznal kus světa, nové lidi a semtam i nové psí kámoše. Na mou první návštěvu určitě jen tak nezapomenu! Kromě jiných jsem se seznámil s Filípkem, kterému jsou 3 roky. Bohužel ho jeden pejsek nedávno pokousal tak se mě zezačátku bál, i když jsem byl v té době ještě hooodně malinký. Za chvíli ale obavy opadly a pěkně si se mnou hrál, házel mi hračku a pěkně jsme spolu běhali. Jeho "hodný" strýček na něj ale v jednu chvíli zakřičel ze srandy ať rychle utíká, nebo že ho pokoušu (vždyť jsem ještě ani neměl skoro čím?) tak se lekl a opravdu začal utíkat a plakat. Já jsem ale nevěděl že se mě bojí, tak jsem za ním utíkal aby si se mnou ještě hrál... Po asi 200 metrech si pro mě musel dojít páníček, protože chytil Filda hysterický záchvat asi že ho chci užužlat nebo co... Ale už jsme zase kamarádi :)

—————

Zpět