Moje první kocovina

07.08.2009 22:51

 Tento večer slavila panička narozeniny s kamarádkama, později se mohli přidat i chlapi, ale já jakožto miláček všech jsem měl povoleno zúčastnit se už od začátku, heč :) Holky popíjely vínečko, nějaké ty panáčky, pojídaly dobrůtky a koupaly se v bazéně. Co by to bylo za řádnou letní oslavu bez drinku u bazénu? Sem tam si ale chtěly i zaplavat, takže skleničky odložily na kraj bazénu a... a to byla moje chvíle! Co se to skrývá ve skleničkách, na které jsem se nesměl málem ani podívat? Koho by to nelákalo, že? Tak jsem se nenápadně připlížil abych se taky podíval po čem jsou tak veselé! Teeeda, chutnalo to uplně jinak než voda nebo mlíčko! Pak si mě ale všimly a měl jsem po ptákách, prej jak si to jako dovoluju pít jim víno! Takže jsem se vrátil ke svému běžnému nápoji, no nemám ještě moc zkušeností, ale řekl bych, že mi to vinko trošku stouplo do hlavy, jak jinak si vysvětlit, co se mi pak stalo... Páníček na mě zavolal a já jakožto poslušný pejsek jsem se za ním sprintem vydal. Nějak se mi ale postavila do cesty solární lampička! Teda ona tam asi byla pořád, ale já jsem si jí vůbec nevšiml a BUCH... Rovnou do frňáku...

—————

Zpět