Jak jsem k páníčkům přišel

14.07.2009 16:04

 Byl už večer 14. července když jsem se konečně ocitl na místě, které bylo od té chvíle mým domovem, ale jak se to vlastně stalo že se mýma páníčkama stali právě ONI...?

Panička měla zrovna těžkou zkoušku ve škole, tak ji chtěl páníček motivovat, že když bude šikovná a zkoušku udělá, tak dostane dáreček… No, panička sice šikovná je, ale zkoušku neudělala… :D Ale i přesto jsem byl dáreček, sice ne jako odměna za zkoušku, ale jako krásný dárek k 21. narozeninám. Moje budoucí panička neměla ani tušení, že na ni její milý něco takového chystá, ale v den, kdy pro mě jel, už měla trochu tušení, že je za vším nějaká lumpárna… Kdybyste viděli ten překvapený pohled, když mě dali paničce poprvé do náručí! Dokonce jí i slzička ukápla :) I přes všechny první obavy co se mnou bude až půjdou páníčci do školy a do práce a jak na mě bude reagovat „babička“ prohlásila, že jsem nejkrásnější dárek k narozeninám. Aby taky ne, že… :)

—————

Zpět